Information
Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem medlemmet og Newcastle United Denmark, hvor medlemmet automatisk betaler og fornyer sit abonnement (medlemskab) hvert år.
Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet (medlemskabet), trækkes løbende fra kundens MobilePay. Ved oprettelse til abonnementsordningen hos Newcastle United Denmark accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at Newcastle United Denmark trækker betalingen automatisk fra dit MobilePay.
Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger.
Vi fornyer dit abonnement (medlemskab) og trækker beløbet fra dit MobilePay omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb.
Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement (medlemskab) fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Der vil være angivet i e-mailen hvor mange dage du har til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet (medlemskabet). I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement (medlemskab).
Du kan til enhver tid opsige abonnementet (medlemskabet) ved at kontakte os. Det skal gøres senest 20 dage inden næste træk.
Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet (medlemskabet), trækkes løbende fra kundens MobilePay. Ved oprettelse til abonnementsordningen hos Newcastle United Denmark accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at Newcastle United Denmark trækker betalingen automatisk fra dit MobilePay.
Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger.
Vi fornyer dit abonnement (medlemskab) og trækker beløbet fra dit MobilePay omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb.
Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement (medlemskab) fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Der vil være angivet i e-mailen hvor mange dage du har til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet (medlemskabet). I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement (medlemskab).
Du kan til enhver tid opsige abonnementet (medlemskabet) ved at kontakte os. Det skal gøres senest 20 dage inden næste træk.